Σάββατο 21 Ιουλίου 2018

Σκέφτομαι όσα έχουν συμβεί

Σκέφτομαι όσα έχουν συμβεί.
Άλλα μου έδωσαν ικανοποίηση ... και αδιαφορώ αν δεν ξανασυμβούν,
άλλα μου έδωσαν λύπη ... και προσπαθώ να τα ξεχνάω, 
άλλα μου έδωσαν ευτυχία ... και βασανίζομαι που ήσαν ανεπανάληπτα,
άλλα μου έδωσαν στενοχώρια ... και μου άσπρισαν τα μαλλιά.
Σκέφτομαι όσα έχουν συμβεί.
Ο χρόνος σφαδάζει ανεξέλεγκτος ... και ανακατεύει παρελθόν και μέλλον,
οι βεβαιότητες παλεύουν με τις πιθανότητες ... και αφήνουν ερείπια σιγουριάς,
οι ιστορίες μπλέκουν τους ήρωές τους ... που αλλάζουν συνεχώς ηλικία,
και όλοι μαζί μιλούν, λέγοντας ... αυτά που έχω ακούσει σιγανά ή φωναχτά.
Σκέφτομαι όσα έχουν συμβεί.
Αυτά με έχουν ξαφνιάσει, ... αυτά με έχουν ενθαρρύνει,
αυτά με έχουν μορφώσει, ... αυτά με έχουν γοητεύσει,
αυτά με έχουν γαληνέψει, ... αυτά με έχουν ωριμάσει,
αυτά μου έδωσαν εμπιστοσύνη στη ζωή, ... αυτά μου δίδαξαν την αγάπη.
Σκέφτομαι όσα έχουν συμβεί.
Χάρη σε όλα αυτά είμαι αυτός που είμαι, ...και προσμένω με ελπίδα όσα θα συμβούν
για να υπάρξει ο αυριανός εαυτός μου.

(Μ.Ε. 21-07-2018).

Δεν υπάρχουν σχόλια: